duminică, 24 ianuarie 2010

Ok...

Invit anonimii care sunt atat de intr-un anumit fel sa spuna cine sunt. Daca tot asa au eu un caracter aparte de critici excelenti si de oameni inteligeni, ce au trecut prin viata si sunt stare sa dea sfaturi. Comentariile au fost sterse nu din faptul ca am ceva cu opinia voastra care este mai mult sau mai putin adevarata ci din faptul ca sunt sunt o dovada a impolitetei voastre.
Daca blogul meu este atat de prost redactat de ce va intriga atat de mult?! A, mass-urile mele trimise non-spot?! Stergeti-ma din lista si nu imi cititi blogul. :)) Chiar nu m-ar deranja. Acum, serios vorbind, ar fi frumos si un gest de etica din partea voastra sa spuneti cineti sunteti, asta doar in cazul in care va pastrati anonimatul ca sa imi protejati mie sentimentele.
Ei bine?!
PS: ms de vizualizarile facute! :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu