vineri, 5 februarie 2010

Ce este viata?



Am multe intrebari de pus..raspunsuri de primit...Ce este viata si ce suntem noi?Este o piesa ieftina de teatru...iar noi niste marionete in mainile destinului..numai ca noi avem suflet..avem sentimente..si tot ce se intampla in jurul nostru ne afecteaza intr-un fel sau altul..radem..plangem..zambim...ne intristam...Ce frumoasa ar fi viata fara dezamagiri si fara deziluzii..fara suferinta..Dar daca ar fi asa,nu s-ar mai numi ‘’VIATA’’..s-ar numi ‘’VIS’’..ne place sa visam pt k visul ne permite sa fim cine vrem,cand vrem si cum vrem..In vis totul e posibil.Dar ajungem sa confundam realitatea cu oniricul..si cand deschidem ochii..totul se naruie...visele se sparg de geamul realitatii ata de crude,iar dorintele ni se spulbera si se risipesc..in vant...Asta e realitatea pe care o traim zi de zi..Si doare..ne doare pt k avem suflet.nu suntem doar niste marionete...Cine poarta vina a tot ceea ce se intampla cu noi-oamenii acestei lumi?Din pacate tot noi..noi ne cream sansele in viata..sau nesansele..totul sta in mainile noastre insa noi inca nu realizam..preferam sa aruncam vina pe destin..si gresim,,Tot pt k suntem oameni,avem posibilitatea sa rationam..sa luam decizii si sa ni le si asumam..Insa nu...noi preferam calea cea mai usoara:luam decizii..nu ne gandim la consecinte si ulterior aruncam vina pe ‘’Dl.Destin’’.Daca am rationa fiecare gest pe care il facem..totul ar fi altfel..iar consecintele nefaste nu s-ar mai rasfrange culmea tot asupra noastra..Totul in viata are o logica..si ce bine ar fi sa gasim logica fiecarui gest,fiecarei fapte..ce bine ar fi sa intelegem de ce ne indragostim fara sa fim iubiti..si de ce nu putem sa smulgem dragostea din piept cand observam ca sentimentele nu sunt reciproce...?!...Oare de ce iubim si mai profund?Oare de ce?....Asta ar fi doar un exemplu...
Sunt multe intrebari de pus..dar nu la toate vom gasi raspunsurile,,Si continuam acest joc murdar al vietii..in speranta ca intr-un final il vom castiga....
Dar totusi...

...atat putem face!

5 comentarii:

  1. hmm,asta e luata de pe net,nu?:-? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce este viata?…Mi-am pus de multe ori intrebarea asta si n-am ajuns la un raspuns concret…Oare toti o apreciem?Ma intreb cateodata ce caut eu aici?!De ce aici si nu in alta parte?De ce totul e asa EFEMER…de obicei tot ce e frumos repede trece…oare SPERANTA mai consoleaza pe cineva?Are vreun rost sa mai traiesti cu ea sperand la mai bine?Uite ca da!Dumnezeu ne supune la multe incercari…pentru ca mai tarziu sa gasim ceea ce ne dorim…Privesc in jurul meu si…nimic nu e cum ar trebui sa fie…am nevoie de o SCHIMBARE…fiecare are nevoie de asta.Parca ieri eram un copil…acum vad totul cu alti ochi…Ma privesc in oglinda…si parca aud pe cineva spunand in SOAPTA…”nu esti ce-mi doream sa fii”.As vrea sa prind cele mai frumoase SECVENTE din viata mea…dar trecutul e trecut…prezentul il traiesc dar viitorul?Viitorul e cu totul altceva…vine oricum dar niciodata nu stii ce te asteapta.PICATURA de roua se prelinge p floarea mea…dimineata este dulce cand soarele ma trezeste cu razele sale…daca stii sa traiesti si sa apreciezi fiecare moment,viata poate fi raiul pe pamant…de obicei tot ce e PALPITANT ma atrage…Imi vine greu a crede ca zilele se scurg precum clepsidra si raman in urma amintiri…Teoretic vorbind ceea ce gandesti devii!Pur si simplu gandurile sunt mai puternice decat am crede…ele ne influenteaza starea,deciziile si pot atrage stari fie pozitive,fie negative…Lumea s-a schimbat…nu mai e la fel ca inainte…HAOSUL asta mi se pare din ce in ce mai oribil.In dulcele stil CLASIC al vietii pasesc…viata nu e roz dar tot o colorez.Lumea e obtuza…dar mai exista acele persoane care pot da culoare vietii mele…Am vise si gandesc departe mult prea departe…dar totul e posibil,trebuie sa crezi Nu e totul INFINIT…povestea ia sfarsit odata si odata…asa ca ai grija ca ea sa fie cat mai interesanta si sa o traiesti din plin!

    RăspundețiȘtergere
  3. da, e de pe net... :)) nu as scrie eu atat :-ss

    RăspundețiȘtergere
  4. uite cum a recunoscut bloggeru :)) pai atunci tu comiti un plagiat grav si nesimtit, nementionand sursa ..... la cat mai multe chestii copiate de pe altundeva, ca asa se face bloggingu'

    RăspundețiȘtergere