luni, 14 decembrie 2009

Ce-am pierdut sambata seara



Pare ca s-au distrat, dupa mizeria pe care au facut-o. Sincer, nu imi trece prin cap cum s-au distrat, dar na :-?? problema lor, in ceea ce ma priveste pe mine pot spune X(. Sa va explic, sambata seara pe la nu stiu ce ora, au dormit la mine, la Cosmin, defapt, Denisa (prietena lui) si Beni (voluntarul) cu Madalina(prietena lui). Eu am fost refugiat la Beresti-Tz. si m-am distrat singur (stai, nu intelege gresit :))..eu doar m-am uitat la Blonda de la drept). Nu am sa va zic multe ca nu stiu. Zic doar ca il iubesc pe Cosmin, poarta pantalonii mei si Denisa mi-a studiat Programul. Ok, cu Programul, dar era in camera mea :-W X(X(X( ??? si pantalonii :((:((:(( am sa ma gandesc la ........ cand am sa-i port, daca o sa se mai intample asta candva !!!!!! . Ei.. nu e acasa acum, dar vine el... X( Hehe, daca ar sti ca Denisa mi-a trimis poza..ce viata, nu a trebuit sa caut nici prin fisierele lui din laptop, dar am tot dreptul sa fac asta, pentru e laptopul meu propriu si personal, deci ce incarca acolo e pe riscul lui!!!! Nu?! OFlegatCOURSE ca ma irita!!! :-? bine ca am schimbat lenjeria de pat Duminica, cine stie ce s-a mai intamplat!!!! Grea e viata!!! I'll kill him! Say "bye, bye" Denisa because you'll never see him again! X(

2 comentarii:

  1. defapt, nu sunt suparat :)):)) pe nimeni...dar ca e mai interesanta postarea asa :D:D:D:D oh GOD acum e in spatele meu si ma seaca!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)):)):)):)):)):)):)):)) ce s-a ofticat!! =))

    RăspundețiȘtergere