luni, 14 decembrie 2009

Intinsa lenesa pe canapea, domnita sufera in cartea mea..

Si aici il citez pe Arghezii... Ciudat e ca nu sunt un fan al literaturii, si cu greu inghit o carte cu o coperta neinteresanta. Oh nu, stati calmi, nu am citit nimic de Arghezii, eu mai mult o citez pe doamna profesoara de romana Rusu (din Ferdinand, care la prima intalnire s-a prezentat: Rusu, aia rea. ; desi va spun bucuros ca ne-a mintit) care se referea la eficienta noastra in a rezolva chestii la gramatica, chestii legate de poezia Dorinta, la care eu ma uit in X si inteleg tot, normal. Sper sa nu am treaba cu ora de azi la teza ( OUCH!!! ). Frumoasa postare, si frumoasa zi de asemenea (:|, probabil nimeni nu a ajuns la fraza pe care o scriu chiar acum. Azi am luat cea mai mica mica nota din clasa la Logica (care, apropo, e foarte ilogica..) si nota asta este 8. Hai ca-i bine, mama e multumita. alte chestii nu prea mai am de zis, doar Scuze Cristina pentru mana ta, degetul tau. Bye

3 comentarii: