luni, 14 decembrie 2009

Fiti atenti!




Atenti la cum scrieti. Cate erori, cate probleme, cate griji, cate prostii; Doamne, mare e gradina ta!! A patit-o pe pielea mea, de cateva ori chiar. Si ce urat a iesit. Am dreso de cateva ori, dar na, una peste alta se aduna intr-un cerc vicios si POC! te loveste in fata! Naspa, eu m-am ales cu doi prieteni mai putin. Draga Messengerule, firai tu sa fii, obliga si tu lumea sa scrie cu semne ortografice, ca am patit si eu cam asa "Soldatul omorat sa fie, nu se poate viata sa i se dea." in loc de "Soldatul omorat sa fie nu se poate, viata sa i se dea.". Apoi, schimbati lume tastatura sau limba romana, ca din "misto" iese "muisto" imediat, si din "viata" iese "vita", si mai, mai sa o iau pe cocoasa. Of, of lume, lume! Numai Eliana stie prin ce am trecut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu