miercuri, 9 decembrie 2009

Nu poti ajunge pe Luna mergand pe jos

Nu stiu daca intelegeti, si nici nu cred ca aveti cum, avand in vedere cat de putin din idee reprezinta titlul. Si nu, nu cred (pentru ca nici eu nu sunt sigur) ca ideea are vreo treaba cu vreunul din cuvintele titlului. Sa ies din ceata si sa va prezint totul mai usor.
Nu am sa incep cu "a fost odata..." pentru ca ce va spun e adevarat si complicat de simplu.
A sunat.
Doamna profesoara intra.
Noi alergam la locurile noastre si evitam vreun contact vizual cu "catedra".
Scoatem fisa. Se recita. Am inteles? Nu.
Ideile se aud. Dar mai bine taci. Sau nu.
Subestimam. Tacem. Ascultam. Se recita. Am inteles. Doar ce trebuia. Util? Da.
Deci? Nu stiu.
Eminescu. Greu. Ora de romna. Mai mult sau mai putin. Mai mult.
Viata. Nemurire. Dorinta.
Probabil ca nu veti intelege niciodata. Cum nu am inteles nici eu. Hm, as fi contrazis, dar nu am trait destul. Hm, fiecare cu ochii lui.

4 comentarii:

  1. valei:X
    ce tare e
    :x


    park esti profa de romana:))

    ..

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt mai tare ca profa de romana ;)

    :)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. tu veneai din banca de la mn
    :))
    da..ely..ceva de genu`
    :>:))

    are talent(v)
    :">
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mah...sincer mi`e imi placea ce spunea profa atunci la ora....si mi`ar place sa mai vorbeasca pe teme de astea.:)...Si viali...cruntul adevar: Era adevarat ce zicea ea.:)

    RăspundețiȘtergere